Sunday, October 11

surat

salamattt


ada orang cakap surat layang ni teruk. yg terima teruk yg antaq p0n teruk. orang cakap la. tapi kaw terima surat yg ntah dipanggil apa ni camna?

teruk, lawak, dan menakutkan!

*kok ye p0n xpayah la sepit dekat wiper buntal aku tu!*
haha

8 comments:

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

kalau surat cinta.. suke.. hehe.. (time sekolah2 la..hehe)

PrinCess AiK0 said...

menakutkan...hahahaha...terasa mcm ada org yg memerhatikan gerak geri kita...isk2...

lidey said...

kakn0rul> kalau yg antaq tu p0n kita suka oke lah. haha :D

lidey said...

Cikaiko> haha tau xpa. tp sy tau sp yg bg tu. tp sy buat xtau sj. hihi

alem said...

nk baca gak surat tu :D

FizAh said...

sapa bg weh?hahaha

PrinCess AiK0 said...

huhuhu mcm artis la CikLidey neh...dulu sy slalu dpt surat mcm gini mcm kat dewan kuliah.nk tau dak sy watpa?hahahaha.sy p bg sumer kwn2 baca.hampir sumer kelas sy bg baca.(jahat2...hahahaha).tp sampai lani sy tak tau sp yg duk kasik surat2 mcm tu kat sy.

lidey said...

alem> klik sj kt pix tu n bacalah..
haha