Saturday, November 14

lari rumah... rumah lari...

bismillah...
barusan saja tadi s0rang budak p0mpuan selamat dibawak pulang oleh keluarga angkatnya setelah lari dari rumah lebih kurang 2minggu lalu...
sedih bila fikirkan... baru ja umur 14, da berpengalaman lari rumah beberapa kali dah.cuma aku rasa yg ni paling jauh, merentas negeri... kasihan family angkatnya. sampaikan sakit2 sebap pikirkan anak angkat yg s0rang nih... beribu2 duit habis utk cari dia. rupanya duk kat sini menumpang umah orang... sehingga akhirnya tuan rumah tu call s0h datang amik, sebap da xlarat nak bela, asik keluar dengan ntah mana2 laki... rupanya budak ni la yg budak2 kamp0ng aku duk cita tu... haduyai...
rupanya bukan dia saja yg lari, ada lagi yg lain... aduh, zaman aku dulu jarang la jadi camni. ntahla. mungkin banyak, cuma aku yg xtau, mungkin...

*apa kaitan dengan aku? aku la tadi yg tol0ng tunjukkan jalan yg benarrr utk cari umah yg budak tu tumpang*

No comments: