Wednesday, November 11

haduyai

pasni try la p duk kat tempat orang... baru ada pengalaman... terbuka sikit minda...
oh tak pa, aku memang saja nak duk perlis. biaq dekat ngn mak aku :)
sampai bila ang nak duk bawah ketiak mak ang... try la teng0k dunia luaq sama
ni bukan pasai duk bawah ketiak ka bawah kaki ka. sementara mak aku masih ada, baik aku hargai peluang yg ada ni. aku da jemu duk tempat orang. ang ja xtau. aku balik duk sini p0n semata2 nak dekat ngn mak aku (yes, c0ver amarah mu)

yes, ada orang hanya tau cakap saja. hanya sebap baru kali petama jejak kaki tempat orang, da mula rasa besaq diri. bajet tebukak gila la pikiran tu. oke tu hak dia la nak rasa besaq ka kecik ka. xdak kaitan dengan aku p0n. tapi da kalau cakap p0n mcam bajet bag0ss ja, sapa xhangin.
nak ja aku s0und. tapi buat apa aku nak layan otak kanak2 camtu kan. buang karan tambah d0sa aku satgi duk riak depan dia. astaghfirullahalazim... istighfar...

*kadang2 kita terlepas pandang pada orang yg kita anggap lebih rendah dari kita. hanya sebap lulusan tinggi? berstatus? jangan lupa. lain oran lain masalah. Allah jadikan setiap manusia punyai jalan hidup yg berbeza. hebat sese0rang tu bukan diukur pada kelebihan diri. tapi camna seseorang tu mampu tukar kelemahan dia menjadi senjata yg paling berbisa. itu. adalah. hebat. titik*

2 comments:

FizAh said...

jgn di ikot kata2 owg..
buat apa yg kita rasa nak buat...
btoi jgk..
jauh dari mak pun, kdg2 kita rasa x sronok..
better dok dkt..
biar la owg nak kata ank mnja or what.. :P

lidey said...

thanks :)