Friday, December 4

en0ugh 0f this

bismillah...
sungguh aku xtau samada pat0t@tak aku p0st entry nih... but i'm sure this is the limit. n0 m0re mercy. cukup la sikit2 aku bagi muka. makin biaq makin melampau.
aku rasa semalam i did the right thing. sungguh, cara lembut dah aku buat. apa xpaham lagi kah? xkan nak kena buat cara gengster baru mau paham? ya aku tau ni satu ujian utk aku. allah da aturkan ujian ni utk aku. sebap tu sedaya mungkin aku cuba menyelesaikan hal ni secara bijaksana (bijak la sangat)
pelik aku. sepatutnya dia lebih tau. ilmu agamanya jauh lebih tinggi. masa muda remajanya hanya dihabiskan di bumi para anbiya. mencari ilmu Allah. apa beginikah sikap yg ditunjukkan?
aku hanya pelajarnya yg xbersalah (@least t0wards him, i think) sikitp0n xpenah aku pandang ser0ng padanya sebelum ni. siapa yg xh0rmat kan orang yg da curahkan ilmu pada kita. s0 @least h0rmati aku sebagai student dia. susah sangat ka nak buat camtu? aku baru 18&baru nak merasa umur 19 xlama lagi s0 sila la rasa malu sikit kat budak2 macam aku
perlu ka diganggu budak2 macam aku? jika yg nak cari pengganti ka apa ka perlu ka cari budak2? banyak lagi ustazah@perempuan kat luaq sana yg sentiasa menanti dilamar oleh se0rang ustaz. mereka yg memang telah besedia utk semua tu. bukan dengan budak2.
seingat aku xpenah aku nak try cakap2 ramah ngn dia, besenyum2 ngn dia 0r whatever yg b0leh menimbulkan keraguan. aku hanya becakap bila ditanya, itup0n diwaktu kelas bejalan. habis clas, aku blah. aku juga xpenah cuba2 utk pakai yg menarik pehatian 0r whatever yg sewaktu dengannya. clas ja p0n. bukan p melaram. s0 aku amat tak paham. apa salah aku???
bila dia ceritakan masalah mereka yg da xsehaluan nak saja aku balas, "ada kaitan dengan sy kah? itu hal ustaz bukan hal sy" tapi aku amik keputusan utk malas nak cakap apa. utk apa dia ceritakan kat aku? utk apa tiap2 hari call&sms aku? utk apa???
sila ceritakan semua benda tu kat orang yg sepatutnya. bukan kat budak2 macam aku. i'm sure he kn0w this beter than me right?
sem0ga Allah berikan petunjuk padanya&kekuatan pada aku
sungguh, aku memang xpaham!

No comments: