Friday, January 22

rezeki baru. alhamdulillah :)

alhamdulillah... barusan saja pulang dari interbiu tak rasmi
yup, aku akan mula bekerja di kedai bakery+kedai makan secara part time pada es0k hari
i have t0 admit it. its n0t easy f0r me t0 rush back fr0m w0rksy0p t0 that bakery st0re

8a.m --> 5.15pm bengkel
sk0p kerja : kerja2 kimpalan&fabrikasi l0gam (termasuk kerja gegas, cutting etc)
6pm --> midnight (ikut budi bicara t0key nak lepas kui bapa) part time
sk0p kerja : cuci mesin&peralatan, pembungkusan, pembersihan, penyediaan minuman, apa2 kerja yg t0key n etc

aku tak tahu apa akan terjadi. selagi aku mampu bertahan, aku akan terus bertahan. selagi badan ni mampu bangun, aku akan bangun. ini jalan yg aku pilih. s0 padan muka aku dan teruskan saja selagi mampu. test p0wer. test sampai titik limit yg terakhir.
ya, aku mau teng0k limit aku di mana

perit ini mengajar aku lebih dekat dengan Allah. itu lah hikmahnya. alhamdulillah
sessh0

No comments: