Tuesday, February 2

kata orang...

lain tempat lain lah situasinya. berbezalah c0rak pemikirannya

kesalahan/d0sa/kejahatan yg dilakukan dibangga banggakan - seb0lehnya nak semua orang tahu

syukurlah kini mulut aku ni da semakin berat utk bercakap sesuatu yg tak perlu
apatah lagi utk berbual k0s0ng. alhamdulillah. s0 biarkan saja mereka beradu kehebatan; sapa lebih jahat
aku tak terkejut, cuma berasa janggal kerana perkara camtu jugaklah yg dibuat aku suatu masa dahulu kala...
kini aku lebih suka simpan saja semua benda jahat tu dalam k0tak kenangan dalam hati&hanya dibuka andai diperlukan. andai diminta berk0ngsi utk pengajaran.
ya jika sebap itu aku akan tahan perasaan malu&ceritakan. selain itu, nehi kabi nehi
malu 0 malu~

zaman lawan sapa lagi hebat, sapa lagi gengster, sapa lagi jahat suda tamat. itu zaman dinas0ur. sekarang zaman haiwan kacuk (perumpamaan yg amat tak sesuai)

oke lah tu bila orang nampak kita sebagai budak p0mpuan skema yg pendiam
sessh0