Monday, March 1

tangisan khas utk kimpalan tercinta!

bismillah...
sem0ga sesiapa yg sedang membaca ini entry dalam keadaan sehat sentiasa&bukan sepeti aku yg agak kekurangan kesihatan
ya, aku sedang menulis dalam keadaan yg amat menyedihkan. terlampau sedih hingga mengeluarkan air mata darah ya, aku sedang menangis!
tatapi janganlah tertipu dengan air mata ini kerana ia hanyalah efek dari sakit mata yg dialami barusan tadi akibat welding! muahahahha. tak sampai seminggu aku p0st entry pasai nak elak dari sakit mata welding . teng0k2 aku yg terkena. 1st time dalam sejarah hidup aku lak tu. muahahaha. malu memang malu. bukan setakat mata, kulit muka aku habis gatal2 (mungkin nak transf0rm jadi kulit katak ka? 0h 0tak keji sila pergi jauh2!)
tapi bila difikirkan, maybe memang ini adalah hari sakit sedunia aku karana sebelum tu memang aku sudah tak sehat. s0 maybe sebap badan kurang daya tahan mata juga jadi lemah (te0ri sendiri) sebap bila diikutkan takda la aku main api sangat. macam selalu ja
walaucamnabagaimanasekalip0n, aku harap mata ini akan pulih seketika nanti i'allah. begitu juga dengan kulit muka ku ini kerana aku ingin bangun es0k dengan semangat&kesehatan yg maksimum i'allah sebap es0k merupakan hari pertama utk p0jek baru ku iaitu welding paip 6inci
mueheheh 6inci beb. bukan 6cm. amatlah besar&berat. s0 kerja welding dia bukanlah mudah sebap banyak step welding perlu buat. nak tau lebih detail pasai p0jek ini i'allah akan diceritakan nanti
buat masa sekarang, d0akan saja agar segala yg dikerjakan berjalan lancar dengan izinNya, amin~

*kata ibu, padan muka. kata aku, padan muka 2x. hi hi*
sessh0

2 comments:

KakNi said...

welding tu tak salah tapi jgn abaikan aspek keselamatan ketika membuat welding. Dlm OSH, welding adalah salah satu kerja yang hazardous. So, gunalah pelindung muka dan mata seperti face-shield... ayo... tara baca ka?

lidey lim said...

haduyai suda kena ceramah ngn kny lah. haha. ini bukan sengaja la kny. hihi... arini suma agak sehat sedikit :D