Sunday, March 7

mama MIA hihi (tajuk apakah ini)

its been quite a time since my last p0st. but i'm sure n0b0dy really cares b0ut me f0r missing in acti0n. yahhhh mama mia :)
alhamdulillah aku masih saja sehat&kuat juga sepeti lidey yg dulu. cumanya sudah agak kurang bercakap sepeti juga kurang menulis sesuatu tentang diri sendiri sepeti dulu. alhamdulillah. mungkin ini masa yg sesuai utk benar2 muhasabah kembali diri ini&apa yg telah dibuat selama berbelas tahun berpijak di bumi ini. juga utk pastikan segala apa yg penah dikata&ditulis di sini dilaksanakan dengan penuh ikhlas. ya, aku sedang cuba menjadi manusia yg tidak hanya tahu menyebarkan kebaikan tapi tak tahu nak amalkan. yahhh mama mia~
mintak maaf kepada sesapa saja yg terasa seperti aku menjauhkan diri dari mereka. walaupun memang ada sesetengah dari mereka yg memang aku nak jauhkan diri p0n hihi tapi kebanyakannya hanya lebih kepada menyepi kan diri. aku mintak maaf.
bukan mudah utk sampai ke tahap ni. bukan mudah utk berdiri di sini. bukan mudah menggalas semuanya se0rang diri. but in the end i glad that Allah has ch0sen me t0 walk in this path. in this ch0sen path

*0ke aku terpaksa berhenti menulis kerana dengan tiba2 ada seek0ar pepat0ng tersesat kat dalam bilik ni&asik menghurung (s0rry tak tau perkataan yg sesuai digunakan) skrin lappy serta kawasan sekeliling. ini mungkin disebapkan hanya skrin inilah satu2nya punca cahaya memandangkan lampu bilik sudah ditutup (te0ri sendiri. adakah pepatung memang sukakan cahaya? 0h aku tak tahu. mungkin dia ingat ini adalah cahaya bulan di luar tingkap) dan aku takut dia terbang lalu menyerang aku atau juga menggigit aku. ya pepatung ini agak besar (atau memang sais standard pepatung memang begini? 0h juga aku tak tau) sem0ga dia tak gigit aku time aku sedang tidur, amin*
sessh0

No comments: