Wednesday, April 7

taK puas hati

*istighfar dalam hati*
barusan pulang dari bengkel terus saja aku ke cyber cafe. rasa terpanggil2 jugak utk menulis. melepas geram. bukan kecik punya hal. besar punya kali ni.
aku tak puas hati. bukan kerana dilayan buruk. tapi kerana dilayan baik.
aku tak puas hati. b0s ku itu sepatutnya marahkan aku kerana tak berjaya selesaikan kimpalan 2F itu. beliau sepatutnya kutuk sambil terangkan apa yg salah.
aku tak puas hati. sepatutnya aku kena marah sebap lambat siapkan pr0jek&jauh ketinggalan.
aku tak puas hati. kenapa beliau tetiba berubah nada bila ada staff lain yg masuk ke office. kenapa beliau tiba2 mengatakan hasil kimpalan aku el0k.
aku tak puas hati. aku tak puas hati.
aku perlukan kutukan b0s aku.
aku perlukan komen b0s aku.
bekerja seperti buruh di situ bukan utk sesuatu yg sia2.
bekerja seperti buruh di sana dengan harapan akan ada perubahan yg dilakukan.
aku tak puas hati

sekian

*sanggup balik singgah cc semata nak lepas kan geram yg satu ini*
sessh0

3 comments:

Hanis Zashi said...

camtu pown buley?
hehehe

Anonymous said...

orang yang pelik..-qardawi-

lidey lim said...

haha biasala...
tidak mahu menjadi the best am0ng the w0rst :p