Monday, May 24

perlu atau mahu?

bismillah...
not a big deal, again.
ada yg sedang mencari awek2 cun perlis utk jaga gerai for the upcoming carnival here. again, awek2 cun oke. yg tak cun jangan mimpi.

ada yg mengajak. niat di hati nak p. upah tinggi. haha. tapi ada yg mengganggu otak ni.

  1. waktu solat. ntah sempat ntah tidak. waktu makan aku tak kisah. kat mana2 pun bleh makan.
  2. environment. aku tau minah2 salleh wanabe banyak. aku rasa aku akan tenggelam. camna nak buat kerja. aku hanya bleh buat lawak keji dengan diri sendiri ja. aku na reti bergaul senda dengan orang.
  3. aku rasa macam tak mu subahat dengan mereka2 itu.
  4. aku tak cun&aku malu. aku agak mereka2 itu akan terkejut bila tengok aku.
ntah la. apa pendapat ampa?

sessh0

2 comments:

~akuni~ said...

dari tulisan di blog hg ni, aku merumuskan hang ni ada krisis identiti diri + krisis 20an + krisis orang nak grad + krisis orang bujang... biasa lar kot, semua orang pasti merasai nya...

lidey lim said...

haha...
saya rasa saya setuju dengan kny :)