Saturday, May 22

Tak bersyukur?

Ada program di bengkel hari ini. Semua bengkel terlibat.

Bila sampai, aku tahu ramai yg pandang2. Baik. aku paham kenapa. Not a big deal.

Sesi petang ada majlis penutup. Tapi petang ni orang da tak pandang, cuma gurau2 senda. Ntah itu gurau, ntah itu perli.

Seronok tengok bebudak pompuan len, trying their best to look perfect.

Aku suka tengok perempuan yg pandai berhias. Tapi ntah kenapa aku rasa huduh jika aku berhias.

Aku happy tengok perempuan yg berpakaian cantik. Tapi ntah kenapa aku paling suka Nampak selekeh.

Bila pikir balik, rasa macam tak bersyukur pulak aku. Mempertikai sifat semulajadi diri.

Tapi sebenaqnya bukan tak bersyukur. Cuma kengkadang hanya sedikit pelik dengan diri sendiri. Tak punya minat yg sama seperti perempuan lain.

La, kira tak bersyukur la tu kan. Membanding2 diri dengan orang lain. Haish. Lidey memang teruk.

180510 1738


sessh0

3 comments:

EpoL ჌Madd said...

dah cukup lawa dah tu oo adik tyiah. ^^

lidey lim said...

haha kembang~

lidey lim said...

haha kembang~