Tuesday, July 27

yaaaaahhh aku mau pulang!

bismillah...
khamis malam jumaat ni aku akan bertolak pulang ke tanah air tercinta *tiba-tiba teringat lagu anak desa nyanyian sudirman yg aku dengaq tadi pagi* huh macam jauh sangat la aku duduk.

niat di hati nak ja balik dengan buntal tapi rasanya bas lebih sesuai memandangkan bajet aku yg ciput. lagipun aku amat memerlukan rehat yg cukup kerana sekembali nya hamba ke sini hamba perlu terus bekerja dengan semangat jaya.

doakan saja selamat pergi&pulang. juga selamat dalam surgery yang akan aku jalani nanti. it just a minor one. its not something to worry about but i just can't stop myself from thinking and scared :)

bila dah buat dosa banyak begini lah jadinya. doakan saja agar aku tidak menjadi penakut secara tiba-tiba nanti

*oh betapa aku rindu utk welding :(*

sessh0

No comments: