Thursday, August 19

kucai mengucai adalah perkara biasa bila hidup dalam komuniti yang kecil

salam ramadhan :)

*sumber : gamaq yang dicuri dari tenet*

hari ni ntah kali ke berapa aku dikucai-kucai seperti daun kucai tentang minat aku terhadap pelakon terhebat dikenali ramai - en. Nasir Bilal Khan.

mengapakah mereka perlu ketawakan aku bila dikatakan aku hanya minat beliau seorang saja dalam ramai-ramai pelakun dalam malaysia ni??? apakah yang aneh jika aku katakan bahawa aku sudah meminati en. Nasir Bilal Khan sejak darjah dua sewaktu melihatnya berlakun bersama raja azura???

tidak kah mereka sedar bahawa memiliki seorang pelakun yang memiliki personaliti semulajadi sebegitu adalah sukar dicari ganti?

oh tapi kengkadang aku terlupa. bukan semua manusia bercita rasa aneh seperti aku. oh sessho ♥ ♥ ♥

sessh0

No comments: