Thursday, March 17

mereka kahwin

bismillah...
15 march 2011
sorang lagi kawan aku dah menamatkan zaman bujang pada umur 20 tahun.

apapun i'm happy for u dear. biarpun ada yang kata dia agak muda untuk bergelar isteri aku yakin dia mampu mengharunginya. nak bercinta pun sampai bila. dah 6tahun. dari zaman skolah lagi. so sudah sampai masa beralih fasa pulak.

aku agak terkejut dengan tindakan dia yang menjerit nama aku dengan happy dan terus meluru untuk peluk aku di depan orang ramai *tetiba rasa macam orang penting pulak bila dia buat camtu he he* berkali-kali diucapkan terima kasih sebap sudi hadir.
mungkin bukan aku saja yang terkejut. kawan-kawannya pun buat muka terkejut sambil ushar tajam. well well. mungkin bukan terkejut. tapi pelik sebap tak sangka minah gangster tu ada member macam aku kut. ha ha ha. budak-budak. biasa lah.


*si pengantin yg cantik*

tak sangka minah kaki tumbuk&gaduh dari dulu sampai sekarang dah jadi bini orang.
mungkin ni lah hikmahnya. semoga perkahwinan ni mampu mendidik hatinya untuk lebih matang dalam kehidupan. i'allah.



sessh0

No comments: