Monday, April 4

jika tanda tangan itu boleh mencerminkan peribadi...

bismillah...
esok selain dari ektiviti pembelajaran masih ada ektiviti yang perlu aku settle kan.
semoga sempat aku pecut balik ke kangiaq sebelum bank ditutup.

*mengeluh*
sampai sekarang aku masih tak dapat rekabentuk tanda tangan yang baru.
esok sudah kena pergi ambil buku check dan atm card untuk GE.
gundah gulana betul hati ni.
hari tu dah kena gelak dengan orang bank. lepas ni mesti kena gelak lagi.
lepas ni ntah ntah segala check dan surat surat aku kena reject pasai depa ingat budak budak yang tulis. mengeluh lagi.

kata orang, tanda tangan tu mencermin kan peribadi.
walaupun tak pernah bertukar tanda tangan sejak darjah lima sampai sekarang, namun pattern tandatangan aku selalunya tak kan kelihatan sama. kadang kadang ekor senget kadang kadang terkontot sedikit. kadang kadang terkecik sedikit kadang kadang terbesaq banyak.

so jika tandatangan itu boleh mencermin peribadi, dalam golongan mana kah aku ini?

ada target. ada tujuan. tapi selalu buat tak kisah dan tak amik peduli.
tahu apa perlu dibuat tapi selalu anggap tak penting.
sedar peluang yang ada tapi lebih suka buat tak tahu.
senang menyesuaikan diri dalam apa jua situasi tapi lebih suka pilih apa yang dah ada sebelum ni.
tahu kekurangan diri tapi selesa dengan kekurangan itu.
selalu dihamparkan dengan pelbagai pilihan but always stick to one thing. and hard to let go.
suka senyum bila ada masalah tapi buat muka hodoh bila happy.
dan dari dulu sampai sekarang there's one thing that never change. lidey ada inferiority complex *tak tau nak eja* loh! ^_^

oh itu saja.
nak sambung mengeluh mana tau kut tetiba saja idea turun dari bumbung rumah terus boleh cipta signature baru.

jaga diri jaga iman!

No comments: