Thursday, July 14

sepatutnya...

aku sudah tidur jam sekarang.
ataupun buat esaimen yang berlambak. robot. ya esaimen robot. kena submit next week.

tapi terpacaknya aku depan lappy ini
dengan berlapikkan kusyen nightmare before chirstmas yang dibeli dengan harga RM45
sedang busy online facebook sambil survey harga and the best brand untuk walkie talkie.

oh lupa. juga sedang busy hapdate blog.

apakah ini. camna nak jadi manusia yang berjaya.

oke oke aku mengaku. aku dah berjaya.
aku berjaya untuk memalaskan diri.
sekian.


ini gambaq walkie talkie. bukan aku punya. aku curi dari internet.



3 comments:

bintangku beena said...

apa tu lidey ??

haha...
aku xtau cmna leh jumpa kamu kat cnie....

aku pun tgh cari modul automasi ni...
haha

lidey lim said...

haha...

aku sedang berhempas pulas siapkan assignment robot nih. sok kena antaq.

tekanan.
nak td0q pun mimpi robot ja. ha ha

anumuchan said...

erk guna walkie talkie utk ape ni..huhu..