Monday, February 23

hadiah untuk diri sendirik ;")


assalamualaikum w.b.t kat suma...hahahahaaha...
arini ni aku punya prestasi agak baik... cuz pas subuh aku xtid0q balik(arini ja la p0n) tapi aku harap kecemerlangan sebegini akan diteruskan... cuz ibu cakap, tid0q balik pas subuh ni Allah akan tutupkan pintu rezeki kita...sebap waktu tu lah Allah mula bukakkan pintu rezeki... xsalah aku makhruh hukumnya... hihihi...betui kan aku kaw salah. aku p0n da xberapa ingat cuz ibu da xlarat nk bagi kuliah subuh dah... aku dk camtu gak...tapi sekarang dah sikit bagus(cei) disebabkan prestasi yg bagus aku bejaya ke 0pis seawal 9a.m(awal ka?) hahahhahaha...
oke, merujuk kepada tajuk di atas(apakah ayat itu)& juga pada gambaq yg dah ditunjukkan.. aku di sini nk cerita lah... yg aku dah mengkacukkan sekali lagi kelisa halus aku tu... kaw ampa teliti teng0k, musti xperasan. oleh itu aku siap tulung bubuh arr0w lagik...tangan 0rang p0n aku pinjam p bubuh kat situ, semata2 nk bagi ampa nampak... hahahahaah... oleh itu... apakah benda yg baru sahaja aku tempek kat keta aku tu...
... jeng jeng jeng...
l0g0 Daihatsu lah! a.k.a mira ;"p
s0 amacam...hihi wat teruk la aku ni... tukaq l0g0 keta p0n bising2..hahahah... bukan pa, bagi um0q aku yg agak berum0q ni, bila bleh beli pakai wet sendiri memang jadi sedikit(sebanyak) dia punya peghak. tapi yela, itu punya l0g0 p0n memang susah gak mau cari especialy kat negeri kesayangan aku ni...huhuhuhu... kira ini di antara hadiah untuk diri sendiri lah... ;")
...s0 pr0ses mengkacukkan kelisa aku tu akan diter0skan lagi...
*p/s : gambaq agak kecik sebap saja2+tepaksa di tapakkakikucingkan di plate number sebap saja2 jugak*
*kaw nk teng0k gambaq bagi besaq klik ja kat gambaq tu*
~heeeee~

4 comments:

Lek Fuhrer said...

cik empunya beli kat mana lambang yang tak ori tu????? huhuhuhuhuh.......

empunya diri said...

x0ri kau cakap ye incik fuhrer...
aku beli mahaiiii tau~

Lek Fuhrer said...

berapa ??????? 200 baht ka????

hahahahhahahahahahahaha..........

lepas ni nak modified pa lagi cik lidi oi....

empunya diri said...

pas neh mau hapgrade s0und system pulak...
bagi dengaq satu kamp0ng
;"p