Monday, November 30

walimatul urus~

alhamdulillah, aku baru saja habiskan assignment yg sepatutnya disiapkan minggu lepas :D so sebel0m tid0q aku nak share sikit terutamanya dengan sahabat2 aku iaitu tentang
majlis perkahwinan sahabat kita ain&yaak0b
kaw ampa ingat lagi, aritu aku da penah p0st entry tentang majlis pertunangan yg alhamdulillah, selamat selesai dijalankan. s0 pada tanggal 28n0vember2009 telah berlangsungnya majlis akad nikah dan es0knya pulak 29n0vember2009 telah diadakan majilis kendurik kendara

kedua2nya memakai persalinan kaler putih pada malam akad nikah... sungguh c0mel :)
rasa macam amat sekejap masa berlalu... xsempat p0n nak mengelipkan mata (oke tu statement tipu, saja nak kasi dramatik sket) dengan sekali lafaz saja maka termetrailah ikatan mereka sebagai suami isteri yg sah. alhamdulillah...

*antara teman yg hadir pada malam majlis akad nikah*
~hari kendurik kendara~291109~

*persalinan purple yg cantik... sesuai dengan tema kaler bilik+time makan beradab...err bleh tumpang?*

*suma ni kawan2 sek0lah dulu*

*aku&ibu sayang :)*

ekceli banyak lagi gamaq tapi suma p0se lebih kurang sama saja. s0 this is it. untuk ain&yaak0b, sem0ga ampa berbahagia menempuh alam baru. sem0ga berjaya memiliki keluarga yg sakinah, i'allah

No comments: