Tuesday, March 16

aku...

sedang mengira2 untuk menukar url bl0g ini. bukan kerana dah b0rin, tapi lebih kepada terpaksa.
dalam perkiraan aku sekiranya alamat bl0g ini ditukar mungkin akan ada yg tak dapat melepak2 di sini lagi.
tapi mengikut perkiraan, tak ramai jugak yg suka melepak di sini. mungkin sekali sekala ada yg singgah, tapi ada yg tak hirau kan langsung. but nvm. itu hanya kira2 aku
:)

lahirnya bl0g ini hanyalah utk berk0ngsi apa2 yg perlu&mungkin juga menjadi tempat melapangkan fikiran kerana hanya di sini saja aku bleh menulis tanpa bantahan&suara2 manusia
ya, aku spesis yg tak perlukan pendengar setia. lain rasanya bila ada yg mau dengar apa yg ada di hati ni. tak, aku tak mau susahkan orang lain memikir&bercakap ttg masalah aku. cukup saja jika ada peneman setia. duk saja diam2 tepi aku
(sebap tu aku suka melepak ngn si buntal)
itu saja yg aku perlukan. itu saja


kepada yg berkenaan : s0rry, aku da pesan bejuta kali jangan dicari lagi aku. p balik tempat ang&duduk sana diam2. nanti balik malaysia jangan cari aku lagi. aku dah tak larat lari. s0 aku nak duduk sini diam2&pasang pagaq duri tinggi2. 5tahun dah berlalu oleh itu selesaikan jihad ang di sana&biar aku selesaikan jihad aku di sini. paham?

personal
*oh how i really miss my Nokia5300 s0 much! :( *

sessh0

No comments: