Tuesday, April 5

entry happy penuh kesyukuran :)

bismillah...
syukur Alhamdulillah...
memang harini terbuka rezeki untuk aku dan GE

mungkini ni hikmah banjir
benar kata bidalan
setiap yang berlaku mungkin musibah bagi sesetengah orang tetapi nikmat buat sesetengah yang lain
tapi mungkin aku special case sebap banjir telah buat aku susah tapi kemudian betukar kepada nikmat kemudiannya :)

mengapa aku kata ni hikmah banjir?
well banyak harta benda & perabot rosak hampir setiap rumah yang dinaiki ayiaq
begitu juga dengan sekolah sekolah dan pejabat kerajaan juga bangunan swasta yang lain
maka mereka mereka yang terlibat mengambil keputusan untuk menggantikan perabot mereka dengan perabot berasaskan besi, which means heaven to me! :)

ya aku baru pulang melobi mereka mereka yang berkaitan
tak sangka perginya aku ke sana untuk bincang projek lain tapi dapat pulak projek tambahan
syukur alhamdulillah

cumanya sekarang kena fikir kat mana mau korek modal mau rolling
dan juga cari pekerja pekerja yang berdedikasi
untuk sama sama dengan aku berjuang nanti haha cewah ayat

project oh project mari lah dekat padaku~ *menyanyi nyanyi*
aku harap projek kali ni menjadi sebap kaw settle projek ni memang it would be a good portfolio to my company lah so lepas ni mudah jika mau cekup perojek lagi hihi
apa pun semoga dibuka dan dimudahkan segala urusan pada masa yang mendatang i'allah
kamu kamu pun doa la bagi aku dapat ini perojek oke :)

oke stop mau pigi solat
jaga diri jaga iman!

No comments: